Nya kurser på högskolan?

Nu har jag kollat på lite kurser. Eftersom att jag någon gång i framtiden kanske ska tillbaka och ta min fil.kand. i elektroteknik, men dock inte just nu. Så tänkte jag att det kan vara skönt att läsa lite nu, men på mina vilkor. :P Och inte i ett program, och jag får ju välja det jag vill då.

Det blev dessa kurser:

Grundläggande företagsekonomi 7,5hp
Företagande och affärsutveckling (Distans, Deltid) 7,5hp
Hot och svek - säkerhet hos människor och datorer 7,5hp
Företagsekonomi I - marknadsföring (Distans, Deltid) 7,5hp
Företagsekonomi I - organisation och ledarskap (Distans, Deltid) 7,5hp


Lite gott och blandat så, dessa kurser är från både BTH och LIU (Linneuniversitetet i Kalmar). Får väl se vad man kommer in på. :D

Nej nu ska jag kolla klart på Independence Day eller Pretty Woman. Kan inte bestämma mig. :P

CYA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0