Mina naglar :D

Nu kommer bilder på mina naglar som jag gjort iordning.


Från början, Håller på att ta bort nagelacket från 80tals festen. :P


Under tiden, lite framgång sakta men säkert. :D


Färdiga, eller ja för tillfället, kanske ändrar nåt när jag kommer ner..... Det vet man aldrig.

Jag använde mig av för det röda: Cosmetica Fanatica, lånade det av min svärmor så jag har ingen aning om vart det är köpt. Det svarta är från maxfactor, det heter deep gray. lägger upp bilder på nagelacken sen. Och naglarna är från Depend, gillar verkligen det märket. :D

Nej, nu ska jag ta och gå med min svärmor till min sambos syster och kolla på hockey, vet att ena laget som spelade var HV71, sen kommer jag inte ihåg vilket det andra va.

CYA :D

Kommentarer
Postat av: elinlicious

Hej där goding!

Var gärna med i min outfit tävling på bloggen :)

Skulle bli så himla glad då!



direktlänk: http://elinliciouz.blogg.se/2011/october/outfit-tavling.html#comment

2011-10-13 @ 20:16:59
URL: http://elinlicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0