Skriva, skriva, skriva och skriva lite till!!!!!

Jag sitter och skriver på vårt projekt. Och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag hittar nya saker att lägga till hela tiden. Jag menar verkligen hela tiden. Och snart måste vi börja att skriva på vårt examensarbete. Jag kan åtminstonde erkänna att jag känner mig smått produktiv iallafall. Så det är åtmisntonde något positvit.

Det blir att ägna hela morgondagen åt att skriva på vårt projekt. Och att maila människor till höger och vänster om saker som behövs. Sen ska man lyckas laga mat bland allt det där. Och jag har ingen aning om vad jag och killen min ska äta. Men men jag tror nog att vi kommer på något.

Idag blev det raggmunkar, :P dom blev riktigt goda.

Nej nu ska jag fortsätta maila och skriva.

CYA :D


SAKNAR SOMMAREN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0