Kryssningen

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men efter att vi kom hem från kryssningen så var jag helt slut, och när man väl kom på att man skulle uppdatera här, så kom skolan ivägen.

Men nu så tänkte jag att folk ska få en snabb genomgång om vad som hänt på kryssningen.
Det hela började med att vi vart tvugna att ta en buss som gick ca 1 timme innan inchekning, för annars skulle vi komma sent. Så då fick vi vänta länge på att gå på, eftersom att vi inte fick gå på förens klockan 19:40 ish. Vi höll alla på att få fnatt när vi väntade på att få komma ombord.

När vi väl kom på så skulle man lyckas hitta sin hytt. Och vi alla (15 personer) hamnade i två olika korridorer. Men efter att vi fixat iordnoing oss så skulle vi gå och äta. Det blev världens godaste lamm jag ätigt. Värd 180 kronor. Och vi fick en jätte god aptitretare innan middagen, på svamp, sååå jäkla god. Och servitören vi hade var nog den mest underbara människa.

Och efter middagen så blev det dags att festa :D Vi hade jätte kul. Även om det inte var så många på båten. Så hade vi riktig kul. Man gör det till vad det är. Och vi konstaterade att det blev så mycket billigare än när man handlar på systemet. Blev riktigt förvånad när vi räknade på det.

Och nedan bjuder jag på lite bilder :D


Jag och älsklinge min :D

'
Folk vid middagen. :D


Små hytter, eller ja om de ska rymma 15 presoner så ja :P


Dagen efter, syns det eller.


På väg av båten. och alla ar slitna efter kvällen. Och en massa shoppande i tax free.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0