Jobbinterjuv imorgon :D

Imorgon så ska lilla jag på interjuv för ett sommarjobb här i kna. Jag är så glad att dom ringde. Jag trodde det skulle ta ett tag tills dom hörde av sig. Eftersom jag skickade in min ansökan igår, och fick ett bekräftelse mail i morse. Men tydligen gillade de mitt CV och personliga brevet. Då dom ringde vid klockan 11. Jag blev väldigt förvånad. Nu är det bara hoppas att jag klarar av interjuven. :D

Sen efter så blir det andra möten till höger och vänster, det är jobbigt att växa upp, då vi måste fixa vårt projekt, sen blir det möte om mitt och Annas examensarbete. Och det kommer nog ta mycket tid. Och på torsdag så ska jag till läkaren igen. Jag vär där idag och sa att jag ville boka en tid, då säger tjejen i kassan, sitt ner och vänta så ska du snart få träffa någon. Efter 35 minuter så fick jag komma in till en sjuksköterska som bokade en tid till mig på TORSDAG, blev lagom irriterad, då hon i kassan kunde gjort samma sak.......

Nåja, nu gör hande jätte ont, så vi hörs.

CYA :D

Kommentarer
Postat av: Anna - au pair i Dublin

Vad är det för jobb? :)

2011-03-29 @ 21:04:13
URL: http://dublinaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0