Ensamen

Hejsan,

Just nu så sitter jag i lägenheten helt ensamen. Då min älskade pojkvän åkt hem till sina föräldrar för att jobba i sommar, och jag jobbar här nere i KNA. Så jag kommer att terrorisera alla mina underbara vänne här nere, när jag inte jobber. Men dock så jobbar jag imorgon från 13:30 till 21:15, så det är en stund jag jobbar.

Men sen ska jag även ringa läkaren, då jag verkar vara allergisk mot humlir. blev bränd/stungen i lördags, och jag har fortfarande lite ont i armen, och det kliar, Och det är inte roligt när man jobbar inom hemtjänsten, då man hjälper de personer som har hemtjänst kan behöva hjälp att sätta sig upp, och då måste jag använda uderarmen (där blev jag stungen/bränd av humlan). Så det är lite irriterande måste jag säga......

Nej nu ska jag kolla lite på tv innan jag ska sova för kvällen, ska ju jobba imorgon.

CYA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0