Är på jobbet just nu.

Just nu är jag på jobbet, så jag gör ett tidsinställt inlägg, då jag blir borta nästan hela dagen. Börjar klockan 13:00 men innan dess så har jag en massa att göra. Så jag tänkte att jag bjuder på lite bilder, så det finns något att kolla på :P



Tror inte jag visat denna bild innan, då den har legat på min telefon, men det var ett tag sedan jag tog den, men jag gillar verkligen den. :D



Såhär går det när man sitter på ett och samma sätte för länge och lyssnar på massa info. men den blev fin, och bor just nu på mitt kylskåp :P



Dessa underbara blommor fick jag av min älskling innan han åkte hem till sina föräldrar över sommaren. Dessvärre så visade det sig att jag inte tålde liljorna, som var typ hela buketten. Men jag tog bara bort liljorna och slängde. :P Resten står kvar här hemma ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0