Kna imorgon

Imorgon bär det av hem till Kna igen. Ska bil skönt att komma tillbaka till min vardag igen, även om den innebär en massa jobb. Så är det något att göra. Klarar inte av att bara sitta still och inte göra något, men vad kan man göra om man inte hittar i staden man är i. Men nu när min älskling kommer hem från jobbet så ska vi ut och gå en stund. Det är dock riktigt mulet ute, men jag måste handla lite saker tills imorgon.

Sen vet jag inte riktigt när jag och killen kan träffas igen. För nästa helg kommer kanske en tjejkompis ner. :D Vi har känt varandra nästan för länge, ca 15 år, så hon kan mig verkligen ut och in. :P

Nej nu bjuder jag på en bild från underbara Kna.

CYA :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0