Dålig dag

Denna dag är ingen bra dag, dock missade jag inte bussen som jag brukar göra på helgerna. Men istället så klämde jag mitt finger mellan en branddörr i stål och en betongvägg, så mitt pekfinger gör jädrans ont. Sen när jag ska laga mat, så lyckas jag bränna mig, dock blev märket som en droppe. Och båda dessa saker är på högerhand. Så ni ska se när jag skriver detta.

Denna vecka har varigt ganska lung, jobbTorsdag så var det inte alls långtid, 7-13, men sen igår, jisses blev ett pass på 13 timmar. Var redigt trött när jag kom hem..... Och idag jobbade jag bara till 16.

Nej nu ska jag sluta skriva, bjuder på en fin bild på mitt underbara brännmärke :P


Och jag vet att fingrarna ser utr som små prinskorvar, men ena fingret är svullet. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0