Tränat

Då har man varit duktig och tränat idag med, och idag så blev det Zumba. Det är så jäkla kul. Man känner verkligen att man har gjort något. Man är helt slut precis efter att passet är över, men efter en dusch så är man fit for fight igen. :D Ett Zumba pass på Wellness (där jag tränar), är 45 minuter. Och det är en massa hoppande och studsande och allmänt roligt. Jag gymmar också, men jag tycker inte att det är lika kul som att gå på pass. För går man på pass så finns det aöötid någon som peppar en. Man få mera energi. Nej, nu ska jag ta och äta en sen lunch, och sedan ska jag hitta nåt att ha på mig ikväll. Ska nämligen fira att tentorna är över för denna period. :D Cya :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0