Tentan färdig

Då har man skrivigt tentan nu. Känns riktigt skönt att det är över. Så man kan koncentrerar sig på annat. Och på tal om annat så blir det hockey imorgon. KHK mot Vita Hästen. Alltid skönt med avkopplig, då jag har en massa flummiga juridiska termer i huvudet. Lite jobbigt faktiskt, men nu är det bara att hoppas på att man klarar tentan så att man åtminstonde får en 3:a, det är mitt mål.

Nej, nu tänker jag ta mig en välbehövd powernapp. :P

CYA...


Bjuder på denna bild, då den är från nyår, och jag hade det väldigt trevligt :P

Kommentarer
Postat av: Natasha Roxy

kul att tentan är över, hoppas det går bra!

2011-01-11 @ 13:02:21
URL: http://crazydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0