Seg uppdatering

Jag ber om ursäkt för min sega upppdatering. Men jag njuter av de sista dagarna hos min killes föräldrar, sen är det åter till vår verklighet i KNA. Det ska bli skönt att komma tillbaka, men det är skönt att inte behöva laga mat varje dag. Och det finns en diskmaskin här. SÅÅÅ underbart.

Det bästa av allt är att vi redan har gjort planer samma dag som vi kommer ner till KNA. Vi ska nog kolla på JVM eller så blir det filmkväll. Sen så kommer vi att kolla hockey på torsdag. Som sagt var, vi börjar planera vår tid ganska omgående.

Nej nu ska jag kolla lite på tv. Och hitta nåt vi ska äta idag. :P

CYA

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: så kul att du är med och tävlar i dagens blogg :D ! har en ny tävling där du kan vinna en grym ring.. kika in :D

2011-01-03 @ 17:43:04
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: så kul att du är med och tävlar i dagens blogg :D ! har en ny tävling där du kan vinna en grym ring.. kika in :D

2011-01-03 @ 17:43:04
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0