Revy i kväll

Hej, Ikväll så ska jag och min killes familj på revy i Åby (För alla som vet vad det ligger). Det är en Nyårs revy som min killes pappa och farbror är med i. Ska bli jätte kul att se. Kommer nog att ta med mig kameran så jag kan fota lite. :D

Men idag så blev det en tidig morgon. Var uppe klockan 8, för att min pojkväns pappa skulle till röntgen med sitt finger, och jag sa när jag såg hans finger för första gången, efter att han hade gjort sig alla, att han nog hade brytigt lillfingret. OCH GISSA VAD DIAGNOSEN VAR: han hade brytigt den. Ibland är jag duktig. Men efter att vi hade skjutsat honom till hans sista repetion för revyn. Så passade vi på att åka in till Norrköping en stund. Gick på Igelsta, och kollade lite och tog en fika.

Och nu har jag börjat förbereda maten som vi ska ha ikväll. Ska bli köttfärssås. Hoppas att alla gillar min variant på den. Min familj gör nämligen lite annorlunda än andra. Men jag hoppas att alla som skall äta, kommer tyka om den. Men man vet aldrig. Och just nu står min kille och spelar Wii slapshot. Den som Wayne Gretzkykl gör reklam för. Han tycker att det är jättte kul. Och själv förstår jag inte det roliga.

Oj detta blev en låååång uppdatering. Nåja, jag hoppas att jag hinner blogga innan jag åker, om inte annat, så hinner jag det efter.

CYA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0