Ont

Då har man vart hos läkaren. Fick värktabletter, som jag ska ta morgon och kväll. Och har det inte blivit bättre så ska jag ta mig till röntgen på måndag. Så nu hoppas jag att tabletterna som jag fått ska fungera. Eftersom jag fick tabletter så måste man ju hämta ut dom, och då när vi skulle åka hem med bussen, så fick jag nog dagens skratt. Busschauffören var lite virrig, så han körde fel. Och fick vända, och det fick han göra i en korsning, vilket inte var helt lyckat, så han frågade oss passagerare om han kör in i nåt. Vilket han inte lyckades med. Efter det kunde han inte köra rätt ändå, eftersom han kom från fel håll och bussen är för stor då. Så han fick åka in på LIDL parkeringen och vända där. Och han trodde han skulle backa in en bil, men det lyckades han inte med. Efter det så åkte vi på rätt väg igen :P Man skrattade ganska mycket :P Nej nu blir det en sen middag... CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0