Dålig uppdatering

Hej.
Idag har varigt en seg dag. Sov så länge jag kunde. Och efter det så bar det av in till stan för att hitta en klänning. Vilket jag dessvärre inte gjorde. Men men kommer flera dagar. Men när vi skulle ta bussen hem så hittade jag 50 kr på busse, så lite lyckad blev dagen iallafall. Nu ska jag ta och laga middag till mig och min pojkvän. Blir fläskfile och hemagjort potatismos, gillar inte pulvermos, så jag gör eget.

Ska iväg senare i kväll, så kommer nog komma en blid med dagens outfit också.
CYA:D

Kommentarer
Postat av: elin amour [en störd jävel]

Nu är vinnaren uppe av DAGENS BLOGG, kika in och kolla om det blev du! :)

Om inte ny chans imorgon!

2011-01-07 @ 21:54:01
URL: http://onefabulous.blogg.se/
Postat av: ModelBea

Hejhej!

Ta chansen att vinna "bloggsvar" här i min blogg,. tävlingen avslutas 00:00.



Missa inte modelltävlingen imorgon heller ;)



Kram Bea!

2011-01-07 @ 22:05:52
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0