Snart :D

Yay på lördag så åker vi på vår 24 timmars kryssning. Det blir till Gdynia i Polen. Jag längtar, ska bli skönt att koppla bort allt som har med skolarbete att göra. Och imorgon blir det tvätt från 16-21 yay, NOT. Jag gillar inte att tvätta, men det är ett nödvändigt ont. Sen på fredag är det föreläsning, och klippning, ska bli skönt, då min lugg är längre än mitt ansikte....... Det är inte okej....

Nej, nu ska jag kolla på svergies mästerkock. Och mysa med killen min.


Me soooooo happy. :D

Kommentarer
Postat av: Anna - au pair i Dublin

Sv: Haha vadå att du inte uppdaterar så flitigt emellanåt? ;) Nja, menade mer generellt över dom flesta bloggarna. Inklusive min haha! Jag suger på att uppdatera.

Saknar dig Elliepellie <3

2011-02-23 @ 20:47:24
URL: http://dublinaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0