Söker jobb

Sitter så här mitt i natten och söker fortfarande jobb. Tror att jag skickat in ett 10-tals ansökningar de senaste två dagarna. Känner mig faktiskt riktigt duktig. *Klapp på axeln* :P Får se lite vart man hamnar, sökt lite överallt. Dock inte utomlans :P

Imorgon (idag lördag) så ska jag och killen min äten en liten påskmiddag bara vi två. Ska bli riktigt mysigt. :D Och sen har jag fått reda på att min underbara tjejkompis som för tillfället är i antingen japan eller i hongkong kommer komma hem den 7 maj. Hoppas bara att hon har tid att komma ner till lilla mig här i KNA. Jag hoppas verkligen det.

Nej nu ska jag nog sova, då jag sökt klart jobben idag iallafall. :P

CYA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0