Sorry...

Hallå.
Lite dålig uppdatering här, men jag har haft det fullt upp med skolan. Vilket man inte alls kan tro... Men jag har iallafall gjort ganska mycket.
Ska nog jobba på kåren på lördag, om jag behövs. Då det inte känns så snällt att väcka min pojkvän när jag kommer hem ca 3 på morgonen och han ska på domarutbildning, och ska upp klockan 7 på morgonen. Vill inte vara så elak. Även fast jag tror att han skulle kunna ta det....

Idag har jag fixat mina och minis naglar. Kommer en bild på dom. Det guldiga och fjärilen som är på mina naglar kommer från Japan, och min snälla lilla Åsa. Och jag ska nog be henne skicka mera, det är rolig att göra iordning naglarna ordentligt i bland, jag är dock inte jätte duktig på det. Men man blir ju bättre, ju mer man försöker. :D



Imorgon ska jag vara duktig igen och plugga. Måste lägga in lite information om de överlevandes upplevelse, med andra ord, typ vittnesutsagor. Det finns jätte många. Men dom är inte alls kul att läsa, man känner förtvivlan i texten.

Nej, nu tror jag att jag ska bege mig till sängen......

CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0