Söndag......

Hejsan alla glada :D

Nu har veckan tagigt slut. Lite tråkigt men också skönt.

Dock jobbade jag på studentpuben i går, så jag känner mig lagom sliten, men då är det roliga också att jag slutade tidigare för att min pojkvän skulle upp kl 7 imorse, och han jobbar också där. Han skulle nämligen på domarutbildning med hokeyn. Han dömer ungdomslag nämligen. Och eftersom att han gick upp kl 7 i morse så hade jag en känsla av att jag kommer inte kunna somna om, men jag lyckades. Så¨jag fick också bli en pigg människa i dag.

Denna dagen kommer i stora drag vara lugn..... ( Men sånt är också skönt )
Idag ska jag (Om jag orkar med allt :P), skriva lite på vårat arbete, ladda upp bilder på fb (som legat för länge i kameran), handla middag, och överaska killen med något gott (Har dock ingen anning om vad det blir än.)

Kanske kommer en snabb uppdatering ikväll.

CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0