Seg

Hejsan.

Liten uppdatering.
Jag och min pojkvän är tillbaka i våran lägenhet i KNA. Vi kom hem igår. Och jag tipsar alla som ska till stockholm från KNA att flyga och inte ta varken buss eller tåg. Det kostar en hudring mer, men det är så värt det. Man sparar in tid och man är lite piggare när man kommer fram.

Lite om min tid i stockholm.
Fredag: Kom hem till familjen vid 22, så man var lagom seg. Men jag hade med mig en present, som var till hela familjen, typ. Det var tre olika soters te från Tboden här nere, det var pepparmint/citron, mys pys och mammas mirakel. Den sistnämnda tog vi endast pågrund av namnet.
Lördag:Sov så länge vi bara kunde, sen åkte vi ut till Gladö Kvarn, för att säga hej då till min tjejkompis Anna, som har åkt till Irland för att jobba som Au-pair i ett år. Så vi spenderade lite tid där, och som vanligt så kidnappade jag kläder i hennes garderob. Efter det så åkte vi hem till familjen och åt middag med min mormor. Efter det så skulle vi på bio med mini och hennes kille, och minis bror. Såg Toy Story 3 i 3D. Jätte rolig film.
Söndag: Gröna Lund för hela slanten, hade jätte kul. Vann till och med rvå saker på deras spel dom har. :D Jag som aldrig vinner nåt på sånna spel. Kan lägga upp lite bilder på mina vinster. (jag lovar, har ändå inget att göra just nu).
Måndag: Tog det lungt, och tog flyget hem vi 18.15.

Ett tips, gå aldrig in i taxfree shoppen, jag köpte en DKNY parfym. Dyrt men luktar såååååååå gott.

Nej nu ska jag ta och lägga in lite bilder på bloggen. :D

Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0