Ny energi, kan vi hoppas :D

Hejsan.
Just nu sitter jag med min pojkvän och myser i soffan, och kollar på Miss Secret Agent 2. Den filmen är riktigt rolig. Det har varigt en riktigt bra helg, vi firade ju min 20årsdag här nere i KNA. En massa roliga människor kom, hade jätte trevligt, jag fick tillochmed fina presenter. Det trodde jag inte att jag skulle få, jag fick en jätte fin mugg med mitt namn och en text, fick en skål med massa godis i :D, och lite mer. :D

Denna dag har gått åt till att skriva och läsa haverikommisionens rapport om Estonias förlisning på internationellt vatten. Herre jisses, tror verkligen att jag har tagit vatten över huvudet. Men det löser sig nog. Men en rapport på 229 sidor är inte alls att leka med, känner jag. Men jag tror att jag kommer överleva, men sen ska man lyckas att skriva nått vettigt om det också. Det var ganska mycket som failade. Dessvärre. Men men, nu ska jag vara trevlig mot min pojkvän och umgås och gosa. Det är alltid mysigt, även om det är en tisdag.

Sen kommer ju hans syster och hennes kille hit i helgen. Det kommer att bli riktigt trevligt :D

CYA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0