Hellu

Hejsan.
Nu har skolan börjat för min del igen. Jag ska läsa en kurs som är på 22,5 hp (eller ECTS) vilket betyder att jag ska läsa denna kurs i två läsperioder (En termin), men när nästa läsperiod börjar så kommer jag att läsa två kurser parallelt, och tro mig det är inte alls kul. Det som är intressant med kursen är att det är psykologi. Vilket alltid är kul att läsa. Kan kolla om jag kanske kan lägga upp nåt av det vi jobbar med. Då vi ska hålla på med olika "cases" nu, just inom psykologin. Kan förklara mer när jag känner att jag orkar.

Men livet rullar på, det har vartigt nollning på BTH, och vi fick en massa nya studenter, roliga människor. Och vi hade det jätte kul, var tillochmed på nollesittningen. Jag kan lägga upp bilder på hur min kära ovve ser ut. Då jag levt i den en vecka. Och man får ju nya märken när man är med på sittningar. Det är alltid kul att får nya märken. Och detta märket var med Maggie i simpsons med på.

Denna vecka så fick jag min nya HTC telefon, en Wildfire, jag gillar verkligen den, passar mig alldeles utmärkt :) Den telefonen tipsar jag starkt om.

Idag ska jag och min kära pojkvän upp till min familj i Stockholm, då vi ska på Gröna Lund på söndag, jag vet att det är sent att gå på grönan, men det är alltid kul, och är det kallt så klär man helt enkelt på sig mera kläder. Om jag hinner under min korta vistelse i stockholm så kommer jag att uppdatera.

Jag ska också försöka träffa lilla Anna, då hon åker till Irland som aupair i ett år. Jag hoppas attt du kommer att ha det kul där. Och Engelska är inte nåt problem för dig.

Nen, nu måste jag packa det sista inför flyget, så vi inte åker härifrån utan kläder eller liknande. Jag säger bara, jag och mina listor.

CYA LATER :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0