Dagen i stort.

Hellu. :D

Idag har jag spenderat 2 timmar på Waynes inne i stan. Vi har nämligen pluggat, då vi håller på med vårat arbete i organisatorisk säkerhetsteknik. Det är ganska kul, bortsett från att jag håller på att läsa haverikommisionens slutrapport, som är på en sådär 229 sidor. Inte alls jätte kul.

Men förhoppningsvis så blir slut produkten bra.

Men i helgen kommer ju killens syster och pojkvän ner. Ska bli kul, och jag har en känsla att vi kommer gå till kåren. Det är alltid roligt att umgås med människor där.

Nej, nu ska jag göra nåt annat :P

CYA

Kommentarer
Postat av: Anna - au pair i Dublin

Låter som ett väldigt tråkigt skolarbete haha :P

2010-09-17 @ 11:37:41
URL: http://dublinaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0