Tenta inlämnad

Hej.
Nu är min tenta i psykologi (psykologiska perspektiv), det känns skönt att den är inlämnad. Men nu får jag hoppas på det bästa, att jag klarar den också....... Annars så måste jag göra en kompletterings tenta, orkar verkligen inte det. Så jag hoppas på det bästa.

Men för att se framåt igen, ska kanske på bio ikväll och kolla på The other guys, jag vill verkligen se den. Eftersom att trailern verkar så bra..... Och jag hoppas att den är bra med andra ord :D

På måndag börjar våran nya delkurs i Organisatorisk Säkerhetsteknik, och den delen är pedagogik, och jag ska vara ärlig och säga att jag inte ser fram emot det, då vi varje vecka ska lämna in en reflektions rapport på ca 400 ord. Det komme inte bli kul. Och sen så ska vi också snart börja med nästa examinationsuppgift. Och jag vill inte.....

Nej nu ska jag ta det lungt och kolla på tv.

CYA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0