Hockey

Hejsan alla glada :D

Sitter i soffan med min pojkvän och kollar på Cold Case, Jag gillar verkligen det programet. :D
Dock sitter jag med strumpor och med raggsockor, och min pojkväns tjocktröja (från hans tid i lumpen, som tur är den jätte varm). Ska som överkriften säger på hockey, dock imorgon. Men det är kul, även fast jag inte är så intresserad av hockey, men det är nåt speciellt att se hockey live. Så mycket bättre......

Var på hockey i onsdags också, då mötte KHK (Karlskrona Hockey Klubb) Västervik. Dock var det en allvarlig skada i mitten av 3:de perioden, en av västervik spelarna fick in skrisko på halsen, vilket resulterade i blod på isen och ett avbrott på ca 10 min, dom tillochmed frågade om det fanns en läkare i publiken, då fattade man att det var allvarligt.

Men matchen imorgon är emot Mörrum, en derby match med andra ord. Kommer bli kul, vi brukar nämligen gå ett gäng, och skrika lite.

Nej nu ska jag ta mig till sängen.

CYA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0