HEMTENTA, i psykologi.

Hej.
Jag sitter vid matbordet i lägenheten och pluggar psykologi. Till hemtentamen som ska vara inne på fredag. Känns lite illa att jag verkligen inte har någon aning om hur detta ska fungera, då jag helt tappat tråden, allt man skriver ska ju ha nån form av en röd tråd igenom sig. Och ingen av oss som pluggar detta just nu, kommer ha en röd tråd, och liten i min klass kom på en riktigt bra idé, vi ritar ett rött streck genom hela tentan. Tycker att det låter bra.
Nej om jag ska återgå till tentan..... Kommer att bli en låååång kväll.
CYA

Kommentarer
Postat av: Anna - au pair i Dublin

Haha smart ju att göra en egen röd tråd ;) Men ni borde klistra dit en röd tråd av garn eller nåt istället för att rita dit den! Hoho.

2010-10-20 @ 10:23:59
URL: http://dublinaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0