Väntar...

Hejsan.
Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli åtta så att Ugly Betty kan börja på 5:an.
(Bjuder på en bild tänkte jag^^)
Den serien är riktigt bra, dock har jag missat en massa avsnitt, men jag hoppas att jag kan komma i kapp det i sommar eller nåt. Det finns ju så många serier som jag vill se, men jag är ju sååååå dålig på att passa tider som alla olika serier går på. Kanske för att jag alltid lyckas planera in att göra något, men jag tror att jag föredrar att kolla på tv när jag hinner (eller rättare sagt när jag vill ta det lugnt). Sen så kommer en rolig film på 6:an, på svenska heter den Familj på väg, med Robin Williams, han är en jätte  bra skådis.
Nej nu ska jag sätta mig framför dum burken och ta det lugnt, så jag ska jobba imorgon igen, ska faktiskt bli skönt. Då jag slipper vara hemma själv, så jag får umgås med människor.
CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0