Nu då

Hej hej.
Nu sitter jag och funderar på vad jag skall göra med min tid, så min kille åkte hem till sina föräldrar, eftersom att han fått sommarjobb i sin hemstad. ÅÅÅÅÅ vad jag har en känsla av att jag kommer klättra på vägarna, eftersom att jag inte har någon att prata med, vilket kommer som sagt var driva mig till vansinne, men jag hoppas att jag kan vända det till något bättre, till exempel ta mig ut och gå och jogga, kolla naturen, eller nåt, jag har inte den blekaste aning.
Men men, jag ska ta och se till att jag kan åka till honom, annars kommer det bli jobbigt, då får jag inte se honom på ca 2 månader,om det inte är mer än så, vilket jag har för mig att det är. Well.
Nej nu ska jag ta och sätta mig framför dumburken eftersom att jag inte hittar mer att göra på datan.
CYA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0