Hmmmm

Hej.
Sitter hemma ensam i lägenheten, och kollar på tv samtidigt som jag sitter på datan. Multitaskar, känner mig duktig. Men dock känner jag mig väldigt sliten, har inte sovigt så mycket i natt, inte så mycket som jag hade hoppats på, men man kan inte få allt i livet, och sen så var det första gången på lite mer än 6 månader som jag sov själv. så det är inte så konstigt att man hade lite problem att sova.
Nej, men åter till denna dag, skall plugga engelska då vi har våran föreläsning i kväll, och då måste man ha gjort uppgifterna som finns i det samlade papperna vi har fått (vi fick dom första dagen). Sen vet jag inte vad jag skall göra med denna dag. Jag har absolut inget inplanerat, så jag får väl se vad dagen har att erbjuda mig, om inte annat så kanske jag går ut och går. Det är ju alltid skönt att göra.
Nej om man kanske ska ta och göra i ordning kaffe till min kompis som skall komma om en liten stund, så att jag inte är helt själv hela dagen. :D
CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0