Hm?

Hejsan.
Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men jag skyller på midsommarhelgen och att jag har jobbat. :P
Nog för att jag ska jobba imorgon, onsdag och torsdag. Det var dock meningen att jag skulle jobba på fredag och inte torsdag, men nu lyckades jag byta dag, längre helg. Ska bli skönt, sen så får jag se vad jag ska göra i helgen, det kan vara massor av saker som skall hittas på.
Men åter till idag, så kollade jag på fotbollen, tyckte riktigt synd om England, ett klart mål som inte sågs, vilket kändes som att dom gav upp efter detta. Sen så gick vi till glassiären, SÅÅÅÅÅ gott, jag ska lägga upp en bild nån dag så ni får se hur det ser ut med en kula, som är nästan lika stor som en tennisboll om inte större. Skall kolla igenom datan, och lägga upp en bild senare idag :P
CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0