Det var den idrottshallen de.

Hej.
Jag har fått en massa sms från mina vänner hemma i Tumba (Stockholm), och alla skriver att idrottshallen som tillhör Storvretsskolan, min gamla grundskola brinner. Så då ringede och kollade med min familj, och hör och häpna idrottshallen brinner. Så när jag sen kom hem kollade jag både facebook och nyhetssidor och hittade följande:
Aftonbladet
Dn´s artikel

Och sedan så fick jag reda på att det låg ett klipp uppe på youtube där man ser idrottshallen brinna ner. Jag vet inte riktigt hur man skall känna, men nu kanske Botkyrka kan bygga upp en ny bättre idrottshall. Man får väll hoppas att det blir till det bättre.

Men men, min sommarkurs i tillämpad engelska I (Applied English I), Jag hopppas att det kommer att gå bra, engelska gillar jag, men gramatik är svårt, det är bara att hoppas på det bästa. Nej nu väntar en varm och gosig säng på mig.

Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0