Oj..

Hejsan, Lite frånvaro på denna blogg. Men jag har haft mycket att göra. Jobbat som en galning, så att man har ont i ryggen, men det är sånt som händer när man inte är van vid att jobba på ett lager, helt enkelt. Men ska ta en ipren och börja ta mig till bussen som ska ta mig till jobbet. Eller ja den tar mig inte till dörren på jobbet, men nästan. Dock vet jag inte om jag vill gå ut just nu. Då solen lyser, och det är jättevarmt ute, det gör att jag hellre öppnar den franska balkongen vi har och lägger mig på golvet hemma och solar. Men det kan jag göra när jag slutat. Jag jobbar nämligen inte så mycket, inte så mycket ordrar idag, som tur är, då jag inte tror att min rygg skulle gilla det.
Sen när jag kommer hem så ska jag ta i tur med städningen och diskningen. Ska ju inte vara hemma på hela helgen, då vill man ju ha det fint när man väl kommer hem igen... Nej nu stängs musiken på datan av och så tänker jag börja gå mot bussen, ska bara hitta solglasögonen först....... Vägrar att gå ut utan dom.
CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0