Nu så...

Hejsan alla glada :D
Hoppas att det inte bara är jag som börjar att ledsna på denna förbaskade värme. Jag hade ca 40 grader inomhus i lägenheten idag. Trodde att jag skulle bli galen.
Men dagen har varigt riktigt bra. Har varigt ute och gått med en kompis och hennes kille, handlade och tog bussen hem. Dock så väntade tvättstugan när jag kom hem. Men jag hade inte så mycket tvätt där, så det gick fort. Sedan lagade min tjej kompis kille mat, riktigt god tacospaj, hemmagjord är bäst.
Igår så bakade jag en riktigt god kladdkaka med hasselnötter och choklad. Blev JÄTTE god, bättre än väntat.
Och imorgon så ska jag får träffa min kille igen, dock måste jag åka hem på söndag igen. Har lite att göra här hemma. Men man överlever. Men sen kommer det att ta ca 3 veckor tills jag får träffa honom igen, men fördelen är att jag fyller år då. 20 blir jag :D
Men men det får vara allt för idag.
CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0