Håller inte med för fem öre.

Läste nyss en artikel på aftonbladet om att Odell vill förbjuda kamphundar ( http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7450690.ab ). Jag håller inte med alls. Det är inte hunden det är fel på, utan ägaren. Se till att kolla alla ägare istället med psykologiska tester istället, för det är fasen inte hunden som det är fel på. Min familj har nämligen en kamphund, nog för att hon e en korsning mellan olika kamphundar. Men den hunden skulle inte skada en fluga, hon kommer jätte bra överens med barn, och med det menar jag att barn kan dra henne i svansen och hon struntar fullständigt i det, och vill hon vara ifred så går hon och lägger sig i en säng.
DET ÄR INTE HUNDARNA DET ÄR FEL PÅ, DET ÄR ÄGARNA. DÅ SKA MAN INTE STRAFFA HUNDARNA.
Min åsikt och den står jag för.
Cya

Kommentarer
Postat av: CJ

I agree, det finns inga elaka hundar, det är ju ägarna det är fel på.

2011-02-08 @ 22:03:19
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0