Bilder, en massa bilder.

Hejsan.
Jag sitter och försöker organisera alla mina bilder som finns på datorn. Lite jobbigt då jag har en massa och allt ligger huller om buller i 70 olika mappar på datorn. Men man ska inte klaga då har man ju nåt att göra iallafall. Men men, det har varigt en riktig bra dag idag, varmt och skönt. Men lägenheten är så förbaskad varm på sommarana, och svin kall på vintern, finns inget i mellan. Men man ska inte klaga, när det för en gång skull är varmt i Sverige. Man kanske borde åka och bada nån dag. Juste måste ju boka min resa hem till Stockholm. Ska ju fira min födelsedag hemma. Men ska bara komma på hur jag ska fira den, om jag ska ut eller hur det nu blir. Nån som har en ide??
Nåja, ska fixa bilderna och kolla lite på tv, sen blir det sängen.
CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0