PLUGGA?!?!?!?!?

Jag tror att jag kommer att bli galen på allt pluggande nu innan jul. Det kommer hela tiden nya uppifter, och när man är klar med en. Så kommer nästa. Har inte ens börjat på den förbannade hemtentamen. Men det känns som om man kommer att få sitta dagen innan den ska vara inne för att skriva klart den. Eftersom att det hela tide kommer nya uppgifter.

Tur att man har en basgrupp som man kan bolla ideer med. Hade det inte verigt för dom så hade jag nog blivigt galen. Men sen är vår basgrupp inte normal. Vi flummar ut något så totalt, men det är också kul.... :D

Nej, nu måste jag återvända till de 5 uppgifter som ska in. Och tre av dem ska in i morgon.... SUCK

CYA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0