Hemma hos killens föräldrar igen..

Hejsan alla :D

Då var man hemma hos min killes föräldrar igen, efter en heldag i Linköping, med Ikea och klädbutiker. Nu sitter man och väntar på att min pojkväns mamma skall göra sin underbart goda ost och skinkpaj till middag, den är underbart god. Nyttig också, pajdegen är gjord av fullkorns nånting.


Detta blev då dagens outfit.
Linne och Cardigan från Cubus.
Och jeans från JC.
Mysiga kläder att handla i, speciellt om man har uggs till. Vilket jag hade.

Jag åkte även förbi Media Markt i Norköping och köpte mig en plattång, jag behövde verkligen en.

Köpte denna, kostade 179, Älskar verkligen mellandagsrean.

Nej nu ska jag nog äta middag. Men kommer att ladda upp bilder på det andra som vi handlade idag.

CYA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0