God natt

Hej alla glada.
Nu kommer dagens sista inlägg, jag ska nämligen upp någorlunda i tid imorgon. Då jag och min kille skall ta oss till Linköping. För att gå på IKEA, jag ska köpa mig en normal stor termos bland annat, men skall även kolla på lite små saker som vi behöver till våran lägenhet. Sedan ska jag passa på att kolla lite på kläder, är det mellandagsrea så är det. Tänkte att jag skulle ta med mig kameran. Så man kan få in lite bilder.

Skälet till att vi ska till IKEA är att vi fick presentkort där, i julklapp till oss båda. Och det passade riktigt bra. Då min kille, två dagar innan vi skulle åka upp till våra respektive föräldrar, så lyckades han tappa en tallrik i golvet. så nu har vi bara 5 kvar. Så jag ska passa på att köpa några nya.

Finns det något speciellt som ni gillar med IKEA? Och i sånna fall vad? Kommentera gärna. :D

GOD NATT :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0