God morgon

Hej.
Nu sitter man och skall äta frukost. Gott :D Sedan bär det av mot linköping och IKEA, och även lite klädbutiker i Linköping, som jag sa i går, så vad är en mellandagsrea utan att kolla på kläder. Man kan ju hoppas på att hitta flera klipp. Om inte alla kläder är slut vill säga. Men det tror jag inte att dom är.

Sååå vad ska alla göra idag, så här dagen innan nyårs afton? Och vad ska ni göra på nyårs afton. Själva så vet inte vi förtillfället, mena för mig,men det kommer nog att bli något. Och det kommer att bli annorlunda för mig, då jag inte känner någon av min killes kompisar där hans föräldrar bor. Men jag har en känsla av att det kommer att bli kul. Nej, nu väntar en god frukost.

CYA :D

Kommentarer
Postat av: ameena - ung mamma

fin blogg ! titta in på min blogg och fråga mig vad som helst , om min familj , min bakrund , mina naglar eller kärleksliv :)vad som helst har frågestund veckan ut . jag svarar på allt ;)

2010-12-30 @ 17:22:16
URL: http://ameeena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0