Dagens inhandling på Ikea


6 stycken tallrikar, och assietter (Kom på att vi inte ägde en enda assiet :S)


Som student är det alltid bra med matlådor i alla storlekar.


Massa tillförslutningsbara påsar :D


Nya bestik, då jag inte vet vad det är för fel på de vi har. Dom börjar bete sig illa.
Och efter att jag köpte och betalade dessa, så kom jag på att jag hade massa bestik i stockholm. Opps. :S


En tillbringare, då vi inte ägde nån.


En korkskruv, som vi inte heller ägde nån :P

Det var en massa springande över allt. Och hittade en massa kul. Men jag fick hela tiden tänka på om jag kunde få ner det i våra väskor ner till Karlskrona. Och jag hoppas verkligen att vi kan lyckas med det. Ser ut som om vi kan lyckas med det nu iallafall. Så lägen det inte blir ännu mera saker som skall med oss ner igen. Men det kommer det säkert att bli. Som vanligt :P Man skall alltid ha med sig en extra väska, att jag aldrig lär mig......

Nej nu ska jag kolla bland de kläder som jag har med mig. Så jag vet vad jag ska ta på mig imorgon. Är ju trots allt nyårs afton. Och jag vet fortfarande inte vad vi ska göra. Just nu vet vi typ vilka vi ska vara med, men inte vart. Ohhh vad jag avskyr att vara ute i sista sekund.

Nej till resväskan och hitta kläder. Kommer ta foton imorgon, innan vi går. Så man får se hur det blir. :D

CYA:D

Kommentarer
Postat av: ameena - ung mamma



jätte fin blogg du har ! titta gärna in på min blogg och fråga mig vad som helst , om min familj , min bakrund eller mitt kärleksliv :P har frågestund hela veckan ut :)

2010-12-31 @ 10:52:21
URL: http://ameeena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0